Aktuális

TÉR-műhely sorozat a Mód-Szer-Tár-ban 2025-2026. – 1. foglalkozás: Tanuljunk az elmúlt év tapasztalataiból! – Amit a személyes teljesítménycélok teljesítésének folyamatos nyomon követéséről, ellenőrzéséről és értékelhetőségéről feltétlenül tudni kell! szakmai anyagai

A TÉR-műhely résztvevőinek ebben a nevelési évben is hathatós támogatást kívánunk nyújtani módszertani ajánlásokkal, segédletekkel és a jelenlévők intézményi gyakorlatainak megosztásával, ugyanakkor sort kerítünk a felmerülő kérdések és problémák megválaszolására, megvitatására.

TOVÁBB>>

TÉR-műhely sorozat 2025-2026. a Mód-Szer-Tár-ban – 2. foglalkozás: A TÉR-hez kapcsolódó dokumentum ellenőrzések – Az eKRÉTA TÉR-felülete

A TÉR-műhely résztvevőinek ebben a nevelési évben is hathatós támogatást kívánunk nyújtani módszertani ajánlásokkal, segédletekkel és a jelenlévők intézményi gyakorlatainak megosztásával, ugyanakkor sort kerítünk a felmerülő kérdések és problémák megválaszolására, megvitatására.

TOVÁBB>>

Pedagógiai asszisztensek IX. Országos Konferenciája a Mód-Szer-Tár-ban

Személyesen találkozhatnak egymással Budapesten az óvodákban dolgozó pedagógiai asszisztensek, akik a munkájukat támogató szakmai tartalmakon túl mentálhigiénés percek keretében saját magukra is fókuszálhatnak.

TOVÁBB>>

TÉR Módszertani segédanyag csomagok – 2025-2026

Az intézmény belső értékelési rendszeréhez igazítható, a teljesítményértékelés tapasztalatainak dokumentálását támogató módszertani segédanyag csomagok segítik mind az értékeltek, mind pedig az értékelők teendőit.

TOVÁBB>>

Óvodaigazgatók online szakmai műhelye a Mód-Szer-Tár-ban – 2025-2026

A műhelyfoglalkozásokkal az a célunk, hogy az óvodavezetőket érintő kihívások mentén az „egy cipőben járók” közös együttléte és együtt gondolkodása során a résztvevők kézzelfogható szakmai támogatást kapjanak a munkájukhoz.

TOVÁBB>>

Óvodatitkár Műhely a Mód-Szer-Tár-ban – Óvodatitkárok szakmai tanácskozása

Az Óvodatitkár Műhely az óvodatitkároknak egy olyan segítője, ahol – hasonlóan a már közel 1800 taggal működő Óvodatitkárok Facebook csoportban – „Minden, ami az óvodatitkári munkával kapcsolatos: kérdések, ötletek, megoldási javaslatok” online formában, egymást közelebbről megismerve kerülhetnek terítékre.

TOVÁBB>>

Pedagógiai munkát segítő dajkák és pedagógiai asszisztensek napja a Mód-Szer-Tár-ban – Konferencia SIÓFOKON

Személyesen találkozhatnak egymással Siófokon a környék, valamint az ország nyugati szegletében élő és dolgozó pedagógiai munkát segítők, akik a szakmai tartalmakon túl egy kicsit saját magukra is fókuszálhatnak.

TOVÁBB>>

Adaptálható TÉR szabályozás a fenntartó számára – Óvodában főigazgató, igazgató teljesítményértékelése

A fenntartói TÉR-rendszert – megfelelve a jogszabályi elvárásoknak – szakértőink úgy állították össze, hogy az értékelés tartalmai illeszkedjenek a fenntartói elvárásokhoz, és az egyes intézmények pedagógiai-működési tevékenységeihez, gyakorlatához.

TOVÁBB>>

Pedagógus TÉR – Óvodák – Adaptálható szabályozás

A teljesítményértékelés jogi szabályozása és az eKRÉTA rendszer kötelező alkalmazása a TÉR működtetéséhez biztos alapot és hátteret jelenthet, ugyanakkor, a bevezetés első évének tapasztalatai bizonyítják, – bár intézményi szabályzat készítése nem kötelező – hogy fontos volt a jogszabály által is előírt TÉR- tartalmak helyi szabályozása.

TOVÁBB>>

Óvodai éves munkaterv csomag – Sablon és segítő tartalmak a 2025/2026-os nevelési évre

Segédanyag csomag óvodák részére a kötelező és a Mód-Szer-Tár által javasolt szakmai tartalmakkal, az óvodákkal szemben megfogalmazott jogszabályi és tartalmi elvárások tükrében.

TOVÁBB>>

Általános iskolai éves munkaterv a jogszabályi elvárások tükrében (javasolt segédanyag sablon) 2025/2026.

Az intézmények pedagógiai programjának – hosszú- és középtávú szakmai-pedagógiai terveinek – egy éves megvalósítási programja az éves munkaterv. E dokumentum a tanfelügyeleti ellenőrzés fókuszában áll. Az igazgató és az intézmény országos pedagógiai-szakmai ellenőrzése esetében az egyik legfontosabb indikátor az ellenőrzést megelőző két tanév munkaterve és beszámolója, melyet elektronikus formában kell az erre rendszeresített elektronikus felületre feltölteni.

TOVÁBB>>

Óvodai SzMSz – Intézményre adaptálható „Így is lehet” szabályzat minta

A segédanyagok felhasználásával a már meglévő működést szabályozó dokumentum módosítható, aktualizálható, igény szerint pedig teljesen új dokumentum készíthető. A mintadokumentumot úgy készítettük el, hogy minden fenntartó típusnak megfelelően adaptálható legyen.

TOVÁBB>>

Pedagógia Program módosítása – Módszertani segédanyag csomag óvodák számára

Az Óvodai nevelés országos alapprogramjának módosulása minden óvoda helyi pedagógiai programjának felülvizsgálatát, és 2025. szeptember 1-jéig annak módosítását vonja maga után. Módszertani csomagunkkal ehhez kívánunk hathatós támogatást nyújtani.

TOVÁBB>>

Az Óvodai nevelés országos alapprogramja 2025 – nyomtatott változatban

A Kormány a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 94.§ (4) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás, valamint az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében foglalt feladatkörében eljárva a 77/2025. (IV.15.) Kormányrendelettel módosította az Óvodai nevelés országos alapprogramjáról szóló 363/2012. (XII. 17.) rendeletét.

TOVÁBB>>

Útmutatók a 2026. évi pedagógusminősítési eljárásban résztvevő pedagógusok számára

A pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény végrehajtásáról szóló 401/2023. (VIII. 30.) Korm. rendelet szabályozásával összhangban az Oktatási Hivatal az alábbiakban közzéteszi a pedagógusminősítési eljárásokra készülő minősülők munkáját segítő általános Útmutatókat, valamint az egyes szakterületek specialitásait tartalmazó Kiegészítő Útmutatókat.

TOVÁBB>>

Óvodai éves beszámoló 2024-2025. – Értékelést támogató beszámoló sablonok a jogszabályi elvárások tükrében

Javasolt éves beszámolósablonunk tartalmazza a 2025. január 1-től érvényes Önértékelési kézikönyv (Nyolcadik javított kiadásában) meghatározott, és évente kötelezően értékelendő tartalmakat, ugyanakkor ráirányítja a figyelmet az egyes elvárásokhoz kapcsolható pedagógus és igazgatói teljesítményértékelés egységes szempontjaival való összhangra is.

TOVÁBB>>

Általános iskola és alapfokú művészeti iskola éves beszámolója/értékelése a jogszabályi elvárások tükrében – a 2024/2025. tanévre aktualizáltan

Javasolt segédanyag sablon az éves beszámoló/értékelés elkészítéséhez általános iskolák, valamint alapfokú művészeti iskolák részére a teljesítményértékelés első tanévének és a pedagógus-továbbképzés új rendszerének megfelelő tervezés tapasztalatai beépítésével.

TOVÁBB>>

Pedagógiai asszisztens műhely I-II. a Mód-Szer-Tár-ban szakmai anyagai – Autista gyermek az óvodai csoportban

A Pedagógiai asszisztensek VIII. Országos Konferenciáján végzett előzetes igénymérés eredményeként – az elmúlt évhez hasonlóan – ismét az óvodai csoportba járó „más”, köztük az autista gyermekekkel való foglalkozás megsegítésére esett a kollégák választása. 

TOVÁBB>>

Dajka-műhely a Mód-Szer-Tár-ban – „Más” gyermekek az óvodában szakmai anyagai

Ezúttal a Maglódi Napsugár Óvoda több éves gyakorlatának bemutatása kapcsán fókuszáltunk a „más” – köztük az autista – gyermekekre, melynek során a megrendelők segítséget kaphatnak a mindennapi munkájukhoz.

TOVÁBB>>

Óvodatitkár Műhely a Mód-Szer-Tár-ban – Óvodatitkárok szakmai tanácskozása (2025.02.19.) szakmai anyagai

Az Óvodatitkár Műhely az óvodatitkároknak egy olyan segítője, ahol – hasonlóan a már közel 1500 taggal működő Óvodatitkárok Facebook csoportban – „Minden, ami az óvodatitkári munkával kapcsolatos: kérdések, ötletek, megoldási javaslatok” online formában, egymást közelebbről megismerve kerülhetnek terítékre.

TOVÁBB>>

Pedagógus-továbbképzési intézményi program elkészítését és működtetését támogató segédanyag csomag

A segédanyag csomag a 2025. január 1-jétől hatályos 419/2024. (XII. 23.) Korm. rendelet nevelőközösségek általi megismerését, a 2025. szeptember 1-jéig elkészítendő pedagógus-továbbképzési intézményi program előkészítését, valamint annak működtetését hivatott hathatósan támogatni.

TOVÁBB>>

Helyi Minősítési Szabályzat – Adaptálható dokumentum minta

A dokumentum minta – megfelelve a jogszabályi elvárásoknak – hatékony segítség a pedagógus szakképzettséggel vagy szakképesítéssel rendelkező nevelőmunkát közvetlenül segítő munkakörben foglalkoztatott gyakornokok minősítésének helyi szabályozásához.

TOVÁBB>>

Óvodaigazgatói kinevezés bonyolításának folyamata önkormányzati fenntartású intézményekben – Kalauz pályáztatóknak és pályázóknak –

A pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény és annak 401/2023.(VIII.30.) Kormány rendeletének megfelelő, új eljárásrendű, szakszerű, egyben az adott helyi sajátosságokat és igényeket figyelembe vevő gyakorlati kalauzunk segíti az intézményfenntartókat és a vezetői ambícióval rendelkező pedagógusokat a vezetői pályáztatás sikeres megvalósításában.

TOVÁBB>>

Fenntartói TÉR működtetése – Óvodaigazgató teljesítményértékelése szakértő bevonásával

Az óvodaigazgatót/főigazgatót a vezetők értékelési szempontrendszere szerint a fenntartó értékeli. A Mód-Szer-Tár ehhez az új feladathoz kínál hathatós szakértői segítséget.

TOVÁBB>>

Dajka-műhely a Mód-Szer-Tár-ban – „Más” gyermek a csoportban szakmai anyagai

A XI. Dajka-konferencia résztvevőinek igényei és javaslatai alapján az óvodai csoportba járó „más” gyermekekre, köztük az autista gyermekekre fókuszáltunk, melynek során a mindennapi munkájukhoz kaphattak segítséget a résztvevők.

TOVÁBB>>

Amit a gyakornoknak és a mentornak tudnia kell – Új Adaptálható Gyakornoki Szabályzat óvodák és iskolák számára

A Gyakornoki Szabályzat 2024. január 1-től az intézmények kötelező dokumentumainak sorát gyarapítja, melynek célja, hogy a pálya küszöbén állók szakmai elvárásoknak megfelelő támogatása minden intézményben garantált legyen.

TOVÁBB>>

Óvodai Házirend – Új szabályzatminta – Intézményre adaptálható mintadokumentum

A segédanyagok felhasználásával a már meglévő működést szabályozó dokumentum módosítható, aktualizálható, igény szerint pedig teljesen új dokumentum készíthető.

TOVÁBB>>

Dokumentum minták – A közalkalmazott pedagógusok és a nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő munkakörben foglalkoztatottak tájékoztatása a köznevelési foglalkoztatotti jogviszonyba kerülésről

A pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény 157. §-ának (3) bekezdésében foglaltak szerint a törvény rendelkezései által érintettet közalkalmazottakat 2023. szeptember 15-ig tájékoztatni kell a jogviszony 2024. január 1-jén bekövetkező átalakulásáról. Tájékoztató tartalmaink (sablonjaink) ehhez nyújtanak segítséget az óvodák intézményvezetői számára.

TOVÁBB>>

Mesterpedagógus, valamint annak megújítását célzó minősítésre készülők műhelyfoglalkozása a Mód-Szer-Tár-ban

Hogy a 2023-2024. nevelési/tanév nyitányát ne a „pályázatíró szorongás” uralja, még a nyár derekán hathatós támogatást kívánunk nyújtani a Mesterpedagógus pályázat írásában első ízben, vagy már a megújításában érintettek számára.

TOVÁBB>>

Óvodai csoportnaplót kiegészítő szülői nyilatkozatok – Az óvodai csoportnapló melléklete

Önálló dokumentumminták, melyek bármely óvodai csoportnapló mellékletét képezhetik.

TOVÁBB>>

Mesterpedagógus pályázat megújítása – Mesterműhely foglalkozás szakmai anyagai

Hogy a nyár ne „pályázatíró szorongással”, hanem többnyire pihenéssel teljen, és az újabb Mesterpályázathoz szükséges érdemi tartalmak egyeztetésére még ebben a nevelési/tanévben sor kerülhessen, hathatós támogatást kívánunk nyújtani a Mesterpedagógus pályázat megújításában érintettek számára.

TOVÁBB>>

Amit az óvodai dajkának és a pedagógiai asszisztensnek a nyári óvodai életről feltétlenül tudni kell! – Dajka – és Pedagógiai asszisztens-műhely II. a Mód-Szer-Tár-ban szakmai anyagai

Az áprilisi szakmai műhely középpontjában a gyermeki szükségletek, valamint az intézményi igények és lehetőségek függvényében a pedagógiai munkát segítők speciálisan nyári teendőit tekintettük át oly módon, hogy közben bővülhettek ismereteik, és fejlődhettek a pedagógiai feladatok ellátásához szükséges kompetenciák.

TOVÁBB>>

Óvodatitkár-műhely II. a Mód-Szer-Tár-ban – „Nem a kihívás határozza meg kik vagyunk és mivé leszünk, hanem az a mód ahogy szembenézünk a kihívásokkal.”

A stressz sajnos az óvodatitkárok számára is a mindennapok elkerülhetetlen velejárója, de ha túl sokat stresszelünk, az hatással lehet a hangulatunkra, a munkánkra, a kapcsolatokra, és még a testünk működésére is…

TOVÁBB>>

Óvodai felvételi előjegyzési napló pdf formátumban

Az Óvodai felvételi előjegyzési napló tartalmi és formai összeállítása során a GDPR-elvárásoknak való megfelelésen túl arra törekedtünk, hogy a gyermeke felvételét kérő szülőktől minden olyan adat beszerzésre és rögzítésre kerüljön, melyekre a felvételt követően is szüksége lesz az óvodának.

TOVÁBB>>

Óvodai felvételi és mulasztási napló pdf formátumban

Az óvodavezetők álma, hogy esténként nyugodtan tudják lehajtani a fejüket, rémálma pedig – többek között – a kötelező dokumentumok, köztük a pénzügyi dokumentumnak is számító felvételi és mulasztási napló tartalmi és formai megfelelőségének és naprakészségének biztosítása.

TOVÁBB>>

Dajka-műhely I. a Mód-Szer-Tár-ban – Amit az óvodai dajkának feltétlenül tudnia kell! – A gyermekek testi és lelki szükségletei: Szakmai anyagok

A 2023. március 24-én megtartott dajka-műhelyében a dajka kompetenciák tükrében bepillanthattunk a résztvevők hétköznapjaiba és intézményeik teljesítményértékelési gyakorlatába, melyhez hathatós szakmai támogatást is nyújtottunk. A szakmai anyagokat azok számára ajánljuk, akik személyesen nem tudtak részt venni a műhelyfoglalkozáson.

TOVÁBB>>

„Maradj talpon! – MENTÁLNAP az óvodavezetők és munkatársaik lelki egészségének védelmében

Milyen technikákkal előzheti meg az intézményvezető saját és munkatársainak lelki sérüléseit? Erre, és hasonló kérdésekre is választ ad a Mód-Szer-Tár mentálhigiénés szakembere Kissné Dr. Korbuly Katalin, és azoknak a munkalapoknak az ,,üzenetei”, amelyeket a résztvevők a helyszínen alkalmaznak.

TOVÁBB>>

Értékelési–Teljesítményértékelési szabályzat óvodák számára

Az intézmény értékelési rendszerének működtetésére alapozottan – a nevelési évre vonatkozóan – a pedagógus illetményét a besorolási illetményétől eltérően is megállapíthatja a munkáltató.

TOVÁBB>>

Az óvodák bérköltségeit érintő jogszabályváltozások – 2022. január

Az összefoglaló és az aktuális bértáblák ingyenesen letölthetők pdf formátumban.

TOVÁBB>>

Óvodai pedagógiai program beválását és hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata

A mérés célja, hogy az óvodapedagógusok értékeljék a pedagógiai program koncepcióinak gyakorlati megvalósulását befolyásoló legfontosabb tényezőket.

TOVÁBB>>

Dajka-műhely a Mód-Szer-Tár-ban – Amit az óvodai dajkának feltétlenül tudnia kell! – Szakmai anyagai megrendelhetők

A pandémia miatt “Az óvodapedagógus jobb keze a dajka” nagylétszámú konferenciánk helyett online beszélgethettek a  Dajka-műhely résztvevői, a mindennapi munkájukat támogató tartalmakkal bővíthették ismereteiket, választ kaphattak kérdéseikre, és online beszélgethettek hasonló cipőben járó kollégáikkal.

TOVÁBB>>

Segédanyag csomag a Mester- és Kutatóprogram megvalósításával kapcsolatos intézményvezetői vagy fenntartói feladatokhoz

A pedagógiai gyakorlat megújításával, fejlesztésével, új eredmények és módszerek megosztásával számos intézményben Mester vagy Kutatóprogram megvalósításával vesznek részt kollégák a pedagógusok támogatásában. Segédanyag csomagunk ezen programok jogszabályi elvárásoknak megfelelő nyomon követését és dokumentálását hivatott hatékonyan támogatni.

TOVÁBB>>

Biztosan kezdek, mert már tudom – Fejlettségi szintmérő feladatgyűjtemény iskolába készülőknek – Nyomtatható formátumban

A feladatgyűjtemény iskolába készülő óvodás gyermekek számára készült, mely az óvodában és a családban egyaránt alkalmazható, és hozzájárulhat ahhoz, hogy a következő tanévben magabiztos első osztályos gyermekek kezdjék meg iskolai tanulmányaikat.

TOVÁBB>>

Adaptálható Hőségriadó Terv óvodák számára

A gyermekek és a dolgozók egészségvédelme érdekében a hőhullámok idején kiemelt jelentőségű a gyors és összehangolt cselekvés. Ez is indokolja, hogy az óvoda valamennyi dolgozója és az óvodahasználó szülők egységes elvek mentén legyenek felkészültek a hőséghelyzet hatékony és komplex kezelése terén.

TOVÁBB>>

Egységes és biztonságos digitális tér kialakítása az óvodában, hogy “egy nyelven beszéljünk”

A Google Meet díjmentes használattal lehet az óvoda belső és külső partnereinek kommunikációs csatornája, ahova közvetlenül a Gmailből lehet bekapcsolódni.

TOVÁBB>>

Új! Aktuális! Hatályos! – Módszertani ajánlás óvodapedagógiai szakmai vélemény elkészítéséhez a tankötelezettség megkezdésének vagy további egy évig történő halasztásának megalapozott döntéséhez a szülők és az Oktatási Hivatal számára – Fejlődés mutató összesítő adatlap

Módszertani ajánlásunkkal segíteni kívánjuk a tankötelezettség teljesítésével kapcsolatos jogszabályok megfelelő értelmezését és intézményi gyakorlatát.

TOVÁBB>>

ÚJ Fejlődési napló – Az óvodás gyermek fejlődését nyomon követő dokumentáció – Megrendelhető a Fejlődési napló I., II., III., IV.

Az óvodák igényeire alapozottan készült kötelezően vezetendő dokumentumok mindegyike összhangban van az Óvodai nevelés országos alapprogramjával, valamint a 20/2012.(VIII.31.) EMMI rendeletben megfogalmazott elvárásokkal. Az új Fejlődési naplóban a dokumentálás egyszerű és átlátható.

TOVÁBB>>

Hasznos információs technológiák az óvodapedagógus kezében – 15 órás online tanfolyam

Mini tanfolyamunk célja, hogy a mindenki számára elérhető digitális eszközök megismerésével megsegítse a mindennapi teendőket, valamint egy esetleges jövőbeli Home Office helyzetre felkészítse és támogassa az óvodapedagógusokat.

TOVÁBB>>

Óvodán kívüli óvodai nevelés megszervezése a koronavírus- járvány idején – Adaptálható – Általános tájékoztató – Ingyenesen letölthető szakmai anyag óvodavezetőknek, óvodapedagógusoknak, családoknak

A segítő szándék őszinte erejével ajánlunk fel módszertani kiadványunkat a koronavírus-járvány miatt Home Office üzemmódban működő hazai és határon túli magyar óvodapedagógusok számára.

TOVÁBB>>

Hasznos praktikák a Mód-Szer-Tár-ból 2. – Fejlődés mutató összesítő adatlap – A gyermeki fejlődés állapotáról az óvoda által vezetett kötelező dokumentum (Fejlődési napló) javasolt melléklete

Célszerű-e az óvoda által vezetett Fejlődési napló átadása a szülő számára összegző értékelés nélkül? Szükség esetén, utólag tudja-e bizonyítani a pedagógus, hogy adott esetben egy „X” jelzés pontosan milyen tartalmakat takart a gyermek erőssége – fejleszthetősége, okok, javasolt módszerek és eljárások, az óvoda és a család feladatai stb. vonatkozásában?

TOVÁBB>>

SOS pedagógus önértékelés – törvényesen, praktikusan – Amit az önértékelésről tudni kell!

Sürgető a feladat annál is inkább, mivel (öt évente egy alkalommal) a 2015-2016. nevelési/tanévben foglalkoztatott és jelenleg is alkalmazott pedagógusok önértékelését legkésőbb a jelen, 2019-2020. nevelési/tanév végéig el kellett végezni.

TOVÁBB>>

Kötelező dokumentációs tartalmak a bölcsődében I. – Megrendelhető dokumentumminták

Első bölcsődei dokumentum csomagunk adaptálható mintákat tartalmaz a bölcsődei felvételhez, a jelenlét/hiányzás vezetéséhez, valamint az étkeztetés igénybevételének jogszerű dokumentálásához.

TOVÁBB>>

Óvodai felvételi előjegyzési napló megrendelhető pdf formátumban

Az Óvodai felvételi előjegyzési napló tartalmi és formai összeállítása során a GDPR-elvárásoknak való megfelelésen túl arra törekedtünk, hogy a gyermeke felvételét kérő szülőktől minden olyan adat beszerzésre és rögzítésre kerüljön, melyekre a felvételt követően is szüksége lesz az óvodának.

TOVÁBB>>

Óvodai felvételi és mulasztási napló pdf formátumban megrendelhető

Az óvodavezetők álma, hogy esténként nyugodtan tudják lehajtani a fejüket, rémálma pedig – többek között – a kötelező dokumentumok, köztük a pénzügyi dokumentumnak is számító felvételi és mulasztási napló tartalmi és formai megfelelőségének és naprakészségének biztosítása.

TOVÁBB>>

Önértékelési kézikönyvek

Az egységes intézményi önértékelést az Oktatási Hivatal által kidolgozott és az oktatásért felelős miniszter által jóváhagyott standardok szerint kell lefolytatni.

TOVÁBB>>

Vezetői pályázat elkészítése összhangban a köznevelési és közoktatási intézményekkel szembeni elvárásokkal című szakmai napunk anyagai

(Vezetői csomag) megrendelhetők.

A program 2018. február 16-án került megrendezésre. A szakmai anyagokat azoknak ajánljuk, akik nem tudtak személyesen részt venni a programon.

TOVÁBB>>

Óvodai éves tanulási terv készítésének egy alternatív lehetősége

– Éves tematikus terv gyűjtemény vegyes óvodai csoport számára  

TOVÁBB>>

“Az én dajka nénim” Országos rajzpályázatunk

Az alkotások megtekinthetők:

https://www.facebook.com/azendajkanenim

TOVÁBB>>