Szakmai napok:
- Az óvónő jobb keze a dajka – Dajkanap
- Gyakorlat közeli szakmai nap – Törvényi változásokból fakadó feladataink 2015. évben a tanfelügyeleti rendszer bevezetése és a pedagógusminősítésre való felkészülés során – Minőségfejlesztés „újraindítása” a köznevelési intézményekben
- Gyakornokoknak és mentoraik szakmai támogatása: A gyakornoki idő, a minősítő vizsga és a mentori támogatásban rejlő lehetőségek – A gyakornokokat támogató rendszer koncepciója és gyakorlati tapasztalatai
- Hogyan lesz a nevelési programból pedagógiai program? – Az óvodai programmódosítás lehetőségei a törvényi változások tükrében
Képzéseink:
- Segítség a portfólió készítéséhez óvodapedagógusok számára
- Pedagógus portfólió készítése, felkészülés a sikeres reflektálásra és portfólió védésre (ÓVODAPEDAGÓGUSOK számára)
- Új szemlélet a család és óvoda kapcsolatában – különös tekintettel a hátrányos és a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekekre
- Pedagógus portfólió készítése, felkészülés a sikeres reflektálásra és portfólió védésre (ISKOLAI pedagógusok számára)
- Megfigyelés vagy mérés? – Ismerkedés a DIFER mérőeszközcsomag tesztjeivel és azok használatával
- Az óvodai munkaterv, mint a minőségelvű intézményműködés egyik láncszeme
- A köznevelés és oktatás intézményeit szabályozó alapdokumentumok módosítása
- Tanévkezdés a törvényi változások küszöbén – Gyakorló pedagógusokkal a jó gyakorlatért
- Az óvodapedagógus feladatai a család és óvoda jó együttműködése érdekében
- Az óvoda helyi nevelési programjának módosítása – a törvény elvárásainak (ONAP, Köznevelési törvény) való megfeleltetés
- Az Országos Kompetenciamérés eredményeinek értelmezése, elemzése – „Hogyan tovább a hétköznapokban?”
- Készüljünk az Országos Kompetenciamérésre! Háttérvizsgálatok tervezése az eredmények hatékonyabb értelmezéséért
- Az óvodás gyermek fejlődésének nyomon követése – az ONAP elvárásainak való megfelelés
- Az inkluzív pedagógia – Differenciálás – elvei és gyakorlata a kisgyermeknevelésben – az ONAP elvárásainak való megfelelés
- Az idegen nyelv tanítása dramatikus módszerekkel
- Bevezetés a drámás eszközök gyakorlatába (és elméletébe) módszertani nap
- Kezelhetetlen tanulók – segítő kapcsolat ?!
- Az elfogadó- toleráns tanuló közösség fejlesztése, szociális kompetenciák
- Matematikai-logikai kompetenciafejlesztő módszerek
- Esélyegyenlőség öndifferenciáló tanulásszervezéssel
- A szövegértési kompetencia fejlesztésének módszerei
- A projektmódszer – projektek
- Kompetenciafejlesztő módszerek
- Munkajog a közoktatásban
- Projekt módszer az óvodai életben
- Iskolára való felkészítés, felzárkóztatás, tanulásfejlesztés az OKOS(KOC)KA fejlesztő eszközcsaláddal
- Az informatív értékelés / Éves beszámoló – A jó munkaterv
- Zenei kukucskáló
- Ünnepi kukucskáló
- Hová bújt a matematika? az óvodában
- Élhető óvodai élet – elvárható “kimenet”
Akkreditált képzéseink:
- Új szemlélet a család – óvoda kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenet támogatását is segítő hatékony módszerek és eljárások (40 óra OKM-4/330/2009)
- A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében (30 óra OKM-3/341/2009)
- Infokommunikációs technológiák az oktatásban – a tananyagfejlesztés és iskolai tartalomszolgáltatás módszerei (30 óra OKM-4/283/2009)
- Mérés – értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése és elemzése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményszintű kompetenciafejlesztés (30 óra OKM-4/215/2009)
- Tevékenységközpontú pedagógiák – Hogyan tegyük aktívvá a diákokat? (30 óra OKM-4/214/2009)
- Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása – Szemlélet és módszerek (30 óra OKM-4/194/2009)