Képzéseink

Szakmai napok:

  • Az óvónő jobb keze a dajka – Dajkanap
  • Gyakorlat közeli szakmai nap – Törvényi változásokból fakadó feladataink 2015. évben a tanfelügyeleti rendszer bevezetése és a pedagógusminősítésre való felkészülés során – Minőségfejlesztés „újraindítása” a köznevelési intézményekben
  • Gyakornokoknak és mentoraik szakmai támogatása: A gyakornoki idő, a minősítő vizsga és a mentori támogatásban rejlő lehetőségek – A gyakornokokat támogató rendszer koncepciója és gyakorlati tapasztalatai
  • Hogyan lesz a nevelési programból pedagógiai program? – Az óvodai programmódosítás lehetőségei a törvényi változások tükrében

Képzéseink:

  • Segítség a portfólió készítéséhez óvodapedagógusok számára
  • Pedagógus portfólió készítése, felkészülés a sikeres reflektálásra és portfólió védésre (ÓVODAPEDAGÓGUSOK számára)
  • Új szemlélet a család és óvoda kapcsolatában – különös tekintettel a hátrányos és a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekekre
  • Pedagógus portfólió készítése, felkészülés a sikeres reflektálásra és portfólió védésre (ISKOLAI pedagógusok számára)
  • Megfigyelés vagy mérés? – Ismerkedés a DIFER mérőeszközcsomag tesztjeivel és azok használatával
  • Az óvodai munkaterv, mint a minőségelvű intézményműködés egyik láncszeme
  • A köznevelés és oktatás intézményeit szabályozó alapdokumentumok módosítása
  • Tanévkezdés a törvényi változások küszöbén – Gyakorló pedagógusokkal a jó gyakorlatért
  • Az óvodapedagógus feladatai a család és óvoda jó együttműködése érdekében
  • Az óvoda helyi nevelési programjának módosítása – a törvény elvárásainak (ONAP, Köznevelési törvény) való megfeleltetés
  • Az Országos Kompetenciamérés eredményeinek értelmezése, elemzése – „Hogyan tovább a hétköznapokban?”
  • Készüljünk az Országos Kompetenciamérésre! Háttérvizsgálatok tervezése az eredmények hatékonyabb értelmezéséért
  • Az óvodás gyermek fejlődésének nyomon követése – az ONAP elvárásainak való megfelelés
  • Az inkluzív pedagógia – Differenciálás – elvei és gyakorlata a kisgyermeknevelésben – az ONAP elvárásainak való megfelelés
  • Az idegen nyelv tanítása dramatikus módszerekkel
  • Bevezetés a drámás eszközök gyakorlatába (és elméletébe) módszertani nap
  • Kezelhetetlen tanulók – segítő kapcsolat ?!
  • Az elfogadó- toleráns tanuló közösség fejlesztése, szociális kompetenciák
  • Matematikai-logikai kompetenciafejlesztő módszerek
  • Esélyegyenlőség öndifferenciáló tanulásszervezéssel
  • A szövegértési kompetencia fejlesztésének módszerei
  • A projektmódszer – projektek
  • Kompetenciafejlesztő módszerek
  • Munkajog a közoktatásban
  • Projekt módszer az óvodai életben
  • Iskolára való felkészítés, felzárkóztatás, tanulásfejlesztés az OKOS(KOC)KA  fejlesztő eszközcsaláddal
  • Az informatív értékelés / Éves beszámoló – A jó munkaterv
  • Zenei kukucskáló
  • Ünnepi kukucskáló
  • Hová bújt a matematika? az óvodában
  • Élhető óvodai élet – elvárható “kimenet”

Akkreditált képzéseink:

  • Új szemlélet a család – óvoda kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenet támogatását is segítő hatékony módszerek és eljárások (40 óra OKM-4/330/2009)
  • A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében (30 óra OKM-3/341/2009)
  • Infokommunikációs technológiák az oktatásban – a tananyagfejlesztés és iskolai tartalomszolgáltatás módszerei (30 óra OKM-4/283/2009)
  • Mérés – értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése és elemzése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményszintű kompetenciafejlesztés (30 óra OKM-4/215/2009)
  • Tevékenységközpontú pedagógiák – Hogyan tegyük aktívvá a diákokat? (30 óra OKM-4/214/2009)
  • Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása – Szemlélet és módszerek (30 óra OKM-4/194/2009)

 

Facebooktwittergoogle_plusby feather

Leave a Reply