TÉR-műhely sorozat a Mód-Szer-Tár-ban – 2. foglalkozás: 2024. december 12-én

Online előadás

Online műhelyfoglalkozásainkon egyrészt az eljárás szerinti aktuális feladatokhoz kívánunk hathatós támogatást nyújtani és módszertani ajánlásokat adni, másrészt megvitatjuk a résztvevők által felvetett kérdéseket és problémákat, valamint sort kerítünk a TÉR bevezetéséhez kapcsolódó jó gyakorlatok megosztására is.

A TÉR bevezetése során gyakran kerülnek felszínre megválaszolásra váró kérdések, vagy éppen megoldhatatlannak látszó feladatok, ugyanakkor vannak, akik segítő szándékkal szívesen osztják meg tapasztalataikat az ország számos szegletéből résztvevő pedagógus társaikkal. A tervezett öt műhelyfoglalkozáson mind az értékelőket, mind pedig az értékelt pedagógusokat hasznos információkkal, és a Mód-Szer-Tár-tól már megszokott gyakorlatias módszertani tartalmakkal kívánjuk megsegíteni.

Tervezett tartalmainkon túl minden műhelyfoglalkozás előtt várjuk a résztvevők előzetes kérdéseit és felvetéseiket, hogy minél felkészültebben tudjuk megsegíteni az intézmények teljesítményértékelési munkáját.

A TÉR- műhelyfoglalkozások 8:00-11:00 óráig csütörtöki napokra tervezett időpontjai és témái:

Időpont Tervezett téma / terület

mely részletes feldolgozásra kerül

2024.

október

10.

I. alkalom:

Amit a személyes teljesítménycélok teljesítésének folyamatos nyomon követéséről, ellenőrzéséről és értékelhetőségéről feltétlenül tudni kell!

Az alábbi kérdésekre keressük a válaszokat?

  • Szükség lehet-e a vezető által elfogadott és az oviKRÉTA felületre már feltöltött személyes teljesítménycélok újbóli értelmezésére?
  • Valójában minden esetben célmeghatározásra került sor?
  • Miért elengedhetetlenül fontos a célok elérését alátámasztó sikerkritériumok (értékelhető mérföldkövek, értékelési pontok) előzetes meghatározása?
  • Kit/kiket célszerű megbízni a személyes teljesítménycélok nyomon követésével, értékelésével?
  • Mikor adható a maximálisan elérhető 8 pont egy-egy személyes teljesítménycél értékelése során?
2024.

december

12.

II. alkalom:

A TÉR-hez kapcsolódó dokumentum ellenőrzések hatékony módszerei és eszközei.

2025.

február

13.

III. alkalom:

A TÉR-hez kapcsolódó tevékenység/foglalkozás látogatások módszerei és eszközei.

A folyamatos és kölcsönös szakmai kapcsolattartás változatos formái és azok hozadékai az értékelők, valamint az értékelők és értékeltek között.

2025.

április

10.

IV. alkalom:

A teljesítményértékelés kritikus pontjai – avagy az értékelés objektivitása.

Az előzetes értékelési javaslat készítésének módja.

A hatékony értékelő beszélgetés ismérvei.

2025.

június

5.

V. alkalom:

Hogyan tovább? – A teljesítményszint megállapításától a teljesítményszintek szerinti besorolások elkészítéséig, az esetleges illetményeltérítésről való döntésig.

Akiknek ajánljuk: Fenntartótól függetlenül óvodaigazgatóknak, helyetteseiknek, szakmai munkaközösségek vezetőinek, és az értékeléssel érintett óvodapedagógusoknak.

A műhelyfoglalkozások résztvevőivel és megrendelőinkkel az alábbi tartalmakat osztjuk meg elektronikus formában:

  • a foglalkozás prezentációját
  • az aktuális témához kapcsolódó segédanyagokat Word formátumban, valamint 
  • az adott műhelyfoglalkozáson készült videófelvételt

Szakmai vezető: Lendvai Lászlóné Ani intézményfejlesztő

Helyszín: online, Google Meet alkalmazással

Részvételi díj: 6.000 Ft+Áfa/alkalom/intézmény, bruttó 7.620 Ft/alkalom/intézmény

  TÉR- műhely sorozat a Mód-Szer-Tár-ban - Jelentkezési lap (29,9 KiB, 24 hits)

  TÉR-műhely sorozat a Mód-Szer-Tár-ban – 2. foglalkozás - 2024. december 12-én - Jelentkezési lap (26,5 KiB, 6 hits)

Amennyiben nem tud részt venni a műhelyfoglalkozásokon, a szakmai anyagok megvásárolhatók foglalkozásonként 6.000 Ft + Áfa, bruttó 7.620 Ft áron.

Az alábbi tartalmakat biztosítjuk elektronikus formában az adott műhelyfoglalkozást követően:

  • a foglalkozás prezentációját
  • az aktuális témához kapcsolódó segédanyagokat Word formátumban, valamint
  • az adott műhelyfoglalkozáson készült videófelvételt

A szakmai ajánlat margójára: Aki megpróbál tökéletes lenni, az nem tud megbirkózni a feladat komplexitásával. Időnként bőségesen elegendő jó munkát végezni. (Edward de Bono)