Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményi szintű kompetenciafejlesztés.
OKM-4/215/2009
Ybl Miklós Építőipari Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Várna u. 21/b.
2011.11.17-12.01
színvonal = Milyennek ítéli meg a szakmai továbbképzés szinvonalát?, érthetőség = Mennyire voltak érthetőek, követhetőek az előadások? gyakorlat = Mennyire segítették a megértést a gyakori feladatok?hasznosíthatóság = Mennyire találja hasznosíthatónak a tanultakat? szervezés = Mennyire volt elégedett a tanfolyam szervezésével, lebonyolításával?
Mi a véleménye a továbbképzéshez kapott segédanyagokról? /Papír alapú; elektronikus formában kapott/
- jól hasznosíthatók
- elegendő, megfelelő mennyiségű
- jól használhatóak
- pozitív
- A portfólió leadásához elegendőnek találom.
Mi a véleménye az akkreditált pedagógus-továbbképzés időbeosztásáról?
- szoros
- túlzsúfolt
- jó
- megfelelő
- Jobban örültem volna, ha nincs ennyire széthúzva (3 hét)
Milyennek találta az akkreditált pedagógus-továbbképzés követelményeit, mennyire voltak egyértelműek, teljesíthetőek?
- túl sok 30 órához
- egyértelműek, teljesíthetőek
- magas színvonalúak a követelmények
- túlzó
- Nem teljesen egyértelmű, hogy mi is legyen a portfólióban.
Mi az, amit hiányolt a továbbképzés tartalmából és/vagy munkamódszeréből?
- gyakorlati feladatok
- Nem hiányoltam.
Mi az, amit feleslegesnek tartott a továbbképzés tartalmában és/vagy munkamódszerében?
- Mindenre szükség volt.
- Statisztika!
Ha van további megjegyzése, kérése, javaslata a továbbképzéssel kapcsolatban, kérjük, írja le!
Milyen további témákban szervezett továbbképzésen venne részt szívesen?