Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményi szintű kompetenciafejlesztés. (2011. november-december)

Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményi szintű kompetenciafejlesztés.

OKM-4/215/2009

Ybl Miklós Építőipari Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Várna u. 21/b.

2011.11.17-12.01

színvonal = Milyennek ítéli meg a szakmai továbbképzés szinvonalát?, érthetőség = Mennyire voltak érthetőek, követhetőek az előadások? gyakorlat = Mennyire segítették a megértést a gyakori feladatok?hasznosíthatóság = Mennyire találja hasznosíthatónak a tanultakat? szervezés = Mennyire volt elégedett a tanfolyam szervezésével, lebonyolításával?
Mi a véleménye a továbbképzéshez kapott segédanyagokról? /Papír alapú; elektronikus formában kapott/
  • jól hasznosíthatók
  • elegendő, megfelelő mennyiségű
  • jól használhatóak
  • pozitív
  • A portfólió leadásához elegendőnek találom.
Mi a véleménye az akkreditált pedagógus-továbbképzés időbeosztásáról?
  • szoros
  • túlzsúfolt
  • megfelelő
  • Jobban örültem volna, ha nincs ennyire széthúzva (3 hét)
Milyennek találta az akkreditált pedagógus-továbbképzés követelményeit, mennyire voltak egyértelműek, teljesíthetőek?
  • túl sok 30 órához
  • egyértelműek, teljesíthetőek
  • magas színvonalúak a követelmények
  • túlzó
  • Nem teljesen egyértelmű, hogy mi is legyen a portfólióban.
Mi az, amit hiányolt a továbbképzés tartalmából és/vagy munkamódszeréből?
  • gyakorlati feladatok
  • Nem hiányoltam.
Mi az, amit feleslegesnek tartott a továbbképzés tartalmában és/vagy munkamódszerében?
  • Mindenre szükség volt.
  • Statisztika!
Ha van további megjegyzése, kérése, javaslata a továbbképzéssel kapcsolatban, kérjük, írja le!

Milyen további témákban szervezett továbbképzésen venne részt szívesen?

Vélemény, hozzászólás?