Értékelések

2012
29. Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása – Szemlélet és módszerek OKM-4/194/2009 Cseppkő Hotel Aggtelek, 3759 Aggtelek, Baradla oldal 2. 2012.10.17-19. TOVÁBB…

28. Tevékenységközpontú pedagógiák – Hogyan tegyük aktívvá a diákokat? OKM-4/214/2009 Cseppkő Hotel Aggtelek, 3759 Aggtelek, Baradla oldal 2. 2012.08.22-24. TOVÁBB…

27. Új szemlélet  a család-óvoda kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenet támogatását is segítő hatékony módszerek és eljárások. OKM-4/330-2009 Kálmán Lajos Óvoda, Általános Iskola és Művelődési Ház Hetényegyházi Óvodája, 6044 Kecskemét, Pajtás u. 2. 2012.06.6-7-8-9. TOVÁBB…

26. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata – hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében. OKM-3/341/2009 Kossuth Klub, 1088 Budapest, Múzeum u. 7. 2012.02.23-03.09. TOVÁBB…

25.  Új szemlélet a család – óvoda kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenet támogatását is segítő hatékony módszerek és eljárások. OKM-4/330/2009 Kossuth Klub, 1088 Budapest, Múzeum u. 7. 2012.01.23-01.31. TOVÁBB…

2011

24. Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményi szintű kompetenciafejlesztés. OKM-4/215/2009 Ybl Miklós Építőipari Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Várna u. 21/b. 2011.11.17-12.01. TOVÁBB…

23.  A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata – hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésébenOKM-3/341/2009Ybl Miklós Építőipari Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Várna u. 21/b.2011.10.13-10.27 TOVÁBB…

22. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata – hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009 Ybl Miklós Építőipari Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Várna u. 21/b. 2011.03.17-04.07  TOVÁBB…

21. Új szemlélet a család – óvoda kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenet támogatását is segítő hatékony módszerek és eljárások. OKM-4/330/2009 Kossuth Klub, 1088 Budapest, Múzeum u. 7. 2011.02.21-03.01.  TOVÁBB…

20. Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményi szintű kompetenciafejlesztés. OKM-4/215/2009 Ybl Miklós Építőipari Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Várna u. 21/b. 2011.01.19-02.03   TOVÁBB…

19. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata – hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009 Ybl Miklós Építőipari Szakképző Iskola, 1149 Budapest, Várna u. 21/b. 2011.01.19-20-21. TOVÁBB…

2010

18. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata – hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009 Kossuth Klub, 1088 Budapest, Múzeum u. 7.
2010. 10.14-2010.10.28.   TOVÁBB…

17. Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása – Szemlélet és módszerek OKM-4/194/2009 Bethlen Gábor Általános Iskola és Újreál Gimnázium, 1115 Budapest, Bartók Béla út 141.
2010.09.30-2010.10.02. TOVÁBB…

16. Infokommunikációs technológiák az oktatásban – a tananyagfejlesztés és iskolai tartalomszolgáltatás módszerei OKM-4/194/2009
Bethlen Gábor Általános Iskola és Újreál Gimnázium, 1115 Budapest, Bartók Béla út 141.
2010. 09.16-2010.09.18.  TOVÁBB…

15. Új szemlélet a család – óvoda kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenet támogatását is segítő hatékony módszerek és eljárások 40 óra OKM-4/330/2009
Hernád-Pusztavacs Közös Fenntartású Napköziotthonos Óvoda, Hernád, Fő u. 144.
2010. május 21-22-28-29. TOVÁBB…

14. Mérés – értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése és elemzése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményszintű kompetenciafejlesztés 30 óra OKM-4/215/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27.
2010. május 13-20-27.  TOVÁBB…

13. Mérés – értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése és elemzése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményszintű kompetenciafejlesztés 30 óra OKM-4/215/2009
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, 1064 Budapest, Vörösmarty u. 49-51.
2010. május 4-május 18.   TOVÁBB…

12. Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményi szintű kompetenciafejlesztés. OKM-4/215/2009
Mátyás Király Gyógyszálloda, 4200 Hajdúszoboszló, Mátyás Király sétány 17.
2010.05.07-2010.05.09.  TOVÁBB…

11. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata – hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27.
2010.05.06-08.  TOVÁBB…

10. Mérés – értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése és elemzése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményszintű kompetenciafejlesztés 30 óra OKM-4/215/2009
Széchenyi István Szakképző Iskola 3400 Mezőkövesd, Gróf Zichy János u. 18.
2010. február 12-13-19-20.( A február 20-i alkalom március 6-án került megtartásra)  TOVÁBB…

9. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata – hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27.
2010.02.04-2010.02.18  TOVÁBB…

8. Mérés – értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése és elemzése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményszintű kompetenciafejlesztés 30 óra OKM-4/215/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27.
2010. február 4-11-18.  TOVÁBB…

7. Új szemlélet a család – óvoda kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenet támogatását is segítő hatékony módszerek és eljárások. OKM-4/330/2009
Gyöngyszem Óvoda, 1201 Budapest, Vörösmarty u. 91.
2010.02.03-2010.02.06.  TOVÁBB…

6. Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása – Szemlélet és módszerek OKM-4/194/2009 Budapest Főváros XV. Kerületi Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Önkormányzat Száraznád Nevelési-Oktatási Központ Óvoda,Általános Iskola,Szakiskola, Pedagógiai Szakszolgálat és Gyógypedagógiai Szakmai Szolgáltató, 1156 Budapest, Pattogós u. 6-8.
2010. február 5-6., 12-13.  TOVÁBB…

2009

5. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazincy u 23-27.
2009. december 5., 2010. január 9.,16.  TOVÁBB…

4. Mérés – értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése és elemzése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményszintű kompetenciafejlesztés OKM-4/215/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27.
2009. november 26., december10., 2010. január 7. TOVÁBB…

3. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27.
2009. november 5.,12.,19.  TOVÁBB…

2. Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása – Szemlélet és módszerek OKM-4/194/2009
Pedagógiai Intézet és Helytörténeti Gyűjtemény, 1181 Budapest, Kondor Béla stny. 10.
2009. október 9., 10.,22. november 7.   TOVÁBB…

1. A teljes körű intézményi önértékelés és teljesítményértékelés intézményi gyakorlata hatékony módszerek és eljárások a minőségirányítási rendszer működtetésében OKM-3/341/2009
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27.
2009. október8.,15.,22.   TOVÁBB…

Facebooktwittergoogle_plusby feather

Leave a Reply